حوزه 260 حکمت
حوزه 260 حکمت
حوزه 260 حکمت

مجله فشن "اف اس اچ ان" در شماره  جدید خود، با استفاده از عکاسی ایرانی الاصل به نام افرا پورداد اقدام به انتشار گزارشی درمورد ایران کرده و به گفته خودش «نگاه دزدانه‌ای به پشت پرده آهنین انداخته» است.
یک پایگاه خبری که بازتاب‌های خبری کشورمان در دنیا را البته از نگاهی بیگانه بررسی می‌کند اقدام به تبلیغ برای این مجله کرده است و می نویسد:

«هدف این شماره‌ ویژه‌ ایران، به نمایش گذاشتن تناقضاتی است که امروز در داخل ایران وجود دارد؛ با نسلی از بیست و چند ساله‌هایی که مرزهای تعریف شده را در طول قرن‌ها پشت سر می‌گذارند. باقی ماندن در محدودیت‌های مذهبی آن منطقه، مد بومی را در ایران به وجود آورده که اکنون دیگر پا به سن نهاده است.»

وقتی تناقضات فرهنگی در مسئله حجاب بالا می‌گیرد، وقتی سن ازدواج بالا می‌رود، و هنگامی که توانایی برای تشکیل خانواده کاهش می‌یابد نباید منتظر چیزی بود جز ماهی‌گیرانی که آماده‌اند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

این عکس‌ها در بازار تجریش  گرفته شده‌اند و افرا پورداد که برای تهیه این عکس‌ها به ایران سفر کرده است٬ در مورد این پروژه به رادیوی آمریکایی «ان‌پی‌آر» گفت که برای گرفتن عکس‌ مجوزی دریافت نکرده بوده است.

سردبیر این مجله می‌گوید: «من و افرا در مورد این پروژه پیش از سفرش صحبت کردیم و آن‌چه امروز در مجله می‌بینید حاصل برنامه‌ریزی و شجاعت تمامی افرادی است که در تولید این محتوا نقش داشتند.» تصاویر منتشرشده حاصل کار تیمی ۱۰ نفره از مدل٬ طراح٬ آرایشگر٬ طراح مو٬ عکاس و چند دستیار است و  مد بومی در ایران٬ با در نظر گرفتن حدود مذهبی٬ سر بر آورده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:, توسط فاوا